Tidsinställt: Hiss eller Diss

 
 
 
 
 
Måste hissa denna ursnygga ridhjälmen från John Whitaker. Stilren, passar till det mesta och snygg med blinget där bak, vem vill inte ha en sånhär?
 
 
 
Och såklrt en stor hiss till dresyrsaadlar, bekväma, snygga och ett under för sisten och hjälperna. Gahhh vad jag älskar sådana sadlar!
 
 
GAHH VILKA MER TJEJER ÄN JAG ÄR HELT IN LOVE MED DESSA SNYGGA KLACKAR? JAG SKULLE HUGGA 1 FINGER FÖR ATT FÅ ETT PAR! OMGOMGOMGOMGOMG <3 :)
 
 
 
 
 
 
100% diss till dessa, fula.com Usch, vem skulle vilja rida i dessa? Inte jag iallafall! finns på hööks!
Postat av: Sara Åkerlund

Jeffrey Campbell!!!

2012-09-22, 21:21:16 - URL: http://stickorstay.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: