Markarbete i regnet!

Bonjour mes amies! <3
 
Haft en bra dag? Det har iallafall jag! Först i skolan med en ganska lyckad musikredovisning och sedan direkt till stallet. Borsatade och gjorde iordning Ronja. Sedan skritta upp till padocken och Maya som var med mig byggde fram småhinder. jag skrittade fram ordentligt och efter en stund kom Kajsa med Bino i släptåg och hon visade mig hur jag på ett lätt och bra sätt kan få ner Ronja i en superfin form. Hon gick som en klocka sedan och jag har verkligen börjat hitta knapparna på henne. HON ÄR VERKLIGEN FINASTE PONNY I HELA FCKING UNIVERSUM! <3 ^^ ÅÅÅÅÅHHHHH GAAASSSSHHH vad hon är grym, vet inte vad jag skulle göra utan min fina plutta<3
 
Men iallafall så började jag hoppa fram, en lite konstig banan som jag just nu inte kommer ihåg men den var inte lika lätt och normal som alla ridskolor gör. 
Sedan övade jag också på att hålla en långsam galopp över cavaletti och även en liten trippelbarr. Hon behöver verkligen stärka den sidan! Something to do on sunday? Haha, Får se om jag får in det i planneringen! Skall ju  rida lite ut och så även mycket lösgörande övningar samt öva på en hög och ädel form så musker sätts på halsen!
 
Imorgon taggas det Lisen och godis, bra blandning! Sedan på söndag ridning på bästa pluttan<3
 
Ni får ha de bra, och så kämpar vi upp statistken imon för den har varit lite down idag ;)
 
Natti<3
 
 
Saknar att vara brun och att ligga och sola i Positano (Italien) :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: