C O Z Y

Längtar efter en dag då jag bara kan krypa in i min OnePiece under mammas värmefilt, ha datorn i knäet och en stor kopp skummande varm choklad med mini marsmallows och en polka stång i. Sitta där i soffan och kolla ut över de snöiga grantopparna och över våran studsmatta. Bara sitta där och inte alla ha några åtaganden utan bara ha det lugnt och mysigt med bra musik och tända ljus även fast det är mitt på dagen.
 
Efter ett tag så vill jag bara gå ner, sätta på mig ytterkläder och vara med Teddy ute i det vita. Han och jag, busa runt i snön som 2 stycken glada hundar som aldrig har settsnö innan. Sedan gå in helt genomvarm och ta en svalkande dusch innan knäcken plockas fram och jag snor en lussebulle ur frysen som tinas upp i den varma micron. Filten kryps ner under igen och jag sätter på tv:n på ett roligt programm på disney channel och jag ligger där, varm och smaskandes på en lussebulle och massa snå formar kväck.
 
Img_5548.jpg_large
Tumblr_mb8qlelcxl1rx4qr3o1_500_large
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: