Goodday

Godmorgon på er, har ni det bra? Jag har det iallafall toppen! vaknade för 1 timma sedan, mamma och Carl tyckte att jag hade sovit klart så de väckte mig då! Snart skall jag gå upp ur sängen och göra mig iordning för att ta ut Teddy innan jag äter lunch och sedan sticker till Ronja.
 
Idag så ska det ridas dressyr, ska bli kul! Kanske filmar om det går 100% men nästa vecka ska det iallafall klickas en massa fina bilder <3 Min plannering för vecka 47:
 
Måndag: Ridning för Carina på Billdals RK, dressyr på ny häst. Spännande!
Tisdag: Markarbete på Ronja, mycket calaveltti och övergångar!
Onsdag: Ridning på Billdals RK för Sofia L, dressyr på ny häst :)
 Torsdag:  Dressyr på Ronjis, mycket tempoväxlingar och galopombyten i LUGN galopp.
Fredag: HOPPNING! Awesoome, sätter nog upp en bana som jag kan hoppa med mycket svängar och kanske rider ut och hoppar en liten stock i skogen som uppvärmning! 
 Lördag: Skåne <3
Söndag: Skåne <3
 
Min vecka + att det är elevens val på skolan så jag slutar halv två eller halv tre varje dag, hoppas på halv två så att jag kan rida när det inte är så mörkt! I padocken kan man tända och så men inte på vägen ner till stallet, då rider man igenom en liten skog och det är verkligen INGET ljus där så det är bara fram med ficklampan på telefonen så man ser lite.
 
Har'e gött, Carro <3
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: