Go'kväll!

Sitter i favvofotöljen, OnePiecen på och jag drogar Gossip Girl, Kan livet bli bättre? Letar även systemkamera, nu när julen kommer får man unna sig något fint ;) 
 
Imon skall jag rida Ronja, markarbete om hon tillåter. Inte riden på hela veckan så jag tror hon kommer vara som en tickande bomb.... Maya skall vara min tränare, ska bli kul! Inte setts på länge så aaa :-D Markarbetspasset kommer innehålla caveletti, upphöjd cavaletti, galoppbommar innan hinder och även en massa tempoväxlingar! <3 ÅÅhh, så sjukt kul att ha Ronja och rida henne. 1 litet steg närmre egen häst, jaja bara 999 999 steg kvar... 
             
Helgen spenderas hemma, lördag med min gamla granne Lisen och in till stan och köpa godis på Sega gubben, sedan hem och käka lunch+godiset! Mums ;) Söndagen ska spenderas hos Ronja, åker nog dit efter lunch och är där till jag måste hem. Rider då dressyr och övar på skänkelvikning från medjelinjen + galoppfattning från halt och till halt igen. Grymt :-D
 
Ni får han en fortsatt bra kväll, nu skall jag fortsätta kolla systemkamera + Gossip Girl!
 
 
Sommar, kom tillbaka <3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: