Kajsas medryttare ^^

Vad gjorde jag i torsdags?
 
 

 
Remeber this pic? Hästen Ronja och Jag är ute. Ryttaren på Ronja är HannaEbba och hon var Kajsas/Ronjas medryttare. MEN NU ÄR JAG DET!
 

Ronja är en superfin, snäll, rolig och skuttig liten D-ponny med mycket motor. Hon är genomsnäll men kan bocka lite efter hinder för hon ÄLSKAR att hoppa! 22 år tror jag att lilla Ronja är. Hon är finast, min typ av Ponny och perfekt storlek är hon också! Jag toro hon är typ 145-147 cm nånting. Endast ridit henne 1 gång men jag ska ha henne varje fredag (om jag inte är sjuk eller borta). Om kajsa är borta så har jag henne alla dagar hon är borta! ;)
 
Film från ridpass, dagens hästutmaning osv. kommer verje fredag!
 
DET SKA BLI SÅ SJUKT KUL ATT RIDA DENNA LILLA PRINSESSA 1 GÅNG I VECKAN! <3 :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: