Hej på er!

Ledsen för den kassa uppdateringen igårkväll, men jag red ju och va hemma 20.30, då duscha jag och sedan åt jag middag. 
Ridningen gick sådär, Hanna-Ebba tänkte kanske tävla Lilla C i dressyr så hon och jag fick byta häst. Lilla C mot Makita, aldrig igen! Makita är snäll och så men hon är ganska vinglig och konstig när man rider henne + att hon har världens största öron. Hästar med stora öron är oftast smartare än dom med små? Stämmer inte riktigt in där, Valetta (hanna sahlins gamla häst), Smilla och Makita har bevisat det!
 
SNart till skolan, sen hem och svitcha till stallkläder och vips ner till stallet. Min planering, awesome va? haha Gomorgon på er <3
 
 
 
Fina Hanna-Ebba och Polly <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: