Godmorgon!

Sängen är bäddad och skolväskan stor proppfylld med läxor i hallen coh bara väntar på att få sättas ner i cyklekorgen och åka med mig till skolan. Nu har hörterminen startat på riktigt!
 

YuppYupp, Snart stickar jag till sista långa och tristan skoldagens idag, jag verkligen älskar mitt schema! Imorgon slutar jag ju så sjukt tidigt så efter skolan gör jag lite läxor och sedan så stickar jag till stallet och först smörjer, sen sköter och leder Ida. Sedan ska jag rida själv, jag tror det blir den nya, superpigga lilla Fire Fox. Nicole hoppade honom igår oxh han var superduktig på det, så nu är det min tur! Yeah buddy! <3 
 
Nu är det dags för mig att ta fram cyklen, stänga ner Gossip Girl och cykla till mina polare som snart väntar!
 


Just love this pic!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: