Godmorgon ni kvarlevande!

Ledsen för dålig uppdatering men jag har haft annat för mig, läxor och ridning typ... Men idag kommer den vara på topp igen, slutar ju tidigt och allt!
 
Jag skall också bege mig till stallet och rida idag, ny häst så tyvärr får jag aldrig (om jag inte har tur) rida lilla Fire Fox "Räven" igen.  Han är verkligen som en raket rakt igenom när man rider honom, undarar vem som kommer få lille plutten? Hoppas att någon som kan hålla koll på honom och inte slita sönder hans mun får rida Räven. Själv hoppas jag på Makita, Billy eller Linus. Kanske Lilla C också. Vill verkligen ha en häst som jag aldrig ridit innan så jag får prova på olika hästar oh lära mig mer. Smilla kanske jag vill ha? Hon ör ju min lilla heztapålle trotsallt. 
 
Nu skall jag sticka till skolan, ni får han en awesome dag!
 
bjuder på en fin liten GIF <3
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: