Bonde söer fru!

Hola people!
 

Sitter och kollar bonde söker frun just nu samt tjockar mig med en massa vindruvor, MUMS! Det är verkligen vad jag  behöver nu, avslappning kallas det visst också! Håller igång till 120% veca ut och vecka in, hoppas att jag inte går in i väggen innan höstlovet! Men det tror jag inte att jag gör, för jag är en stark tjej och så sover jag ordentligt.
       Tycker synd om folk som inte kan sova. Jag hade det så innan men sen så köpte jag min ögonbindel, det blev bättre och bättre. Nu tillslut så sover jag finfint på nätterna! Det gör att jag kan prestera bätte och få högre betyg i skolan och kan hålla igång mer! 
 
Bara för att jag sover så bra så gick det till 99% i ridningen idag. Red fel väg 1 gång och så hade jag lite svårt att bromsa eftersom Räven är SÅ SJUKT PIGG! Han kan springa otroligt fort, och när vi skulle värma upp så rusade han iväg lite in i häetn framför och senare på lektionen så skyggade han för sin egen spegelbild. Minn lilla PrinsPlutt! <3 (a)
 
 
Ska rida denna fina D-ponny på fredag, lääängtar bara liiiite...... (bilder kommer antagligen då....)
 

Postat av: ~ L I N N ~

Kul att du är med & tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

2012-09-12, 21:33:26 - URL: http://linnhahne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: