10 September 2012

 
Denna kommentaren ramlade in i vecksn på en lektion, jag fattar inte vilket liv Anonym har genom att skriva så många elaka kommentarer på så måmga olika bloggar. Fast det är endå olika männisor som skriver dessa på nästan alla bloggar som har iallafall över 1 unik besökare varje dag. DU sp satt och skrev denna kommentaren, nej den är inte sååååå elak så jag sitter och gråter mig till döds utan jag undara bara, Hur fasen menar du med "asså du tror att du är någon?". Jag är mig själv räcker inte det? Jag gör som jag själv vill här i bloggen, jag uppdaterar efter mina villkor och vilja. Jag är 100% migsjälv! Röcker inte det? Skall jag gå och bli en blandening mellan Nellie B och Kissie nu också? 
 
 
VAd tråkig min blogg skulle bli om jag bara var en dålig kopia! Läsa orginalet är mycket roligare och mer spännande, iställer för att klicka in på min blogg och se likadan text som Kissie just skrev. Det är a little to much. Så ja, jag  VET att jag är någon. 
 
Fina bilber från kameran, Visst. Kommer ikväll! 
 
Btw.... Godmorgon!
Postat av: Nicki

Bra skrivet !! Den som skrev idiotinlägget är bara avis!

2012-09-10, 14:36:20 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: