Planering ridpass!

 
Hejj!
 
I några dagar har jag tänkt på hur jag skall plannera veckan med ridning på Ronja. Här är mitt resultat!
 
Onsdag: Uteritt med Linnea och Groska, förhoppningsvis till havet!
Torsdag: Dressyr i padocken, öva på skänkelvikning, länga och korta traven och få henne att lyftab ordentligt på benen.
Fredag: Skritta ut barbacka och kanske gå öven en liten stock!
Lördag: Om det är fint väder och tort så hoppning, Hedvig följer med!
Söndag:  Clara föjler antagligen med, träna på formen i skritt och lite trav!
 
Min plannerig för veckan med Ronja, ska blir såå kul! Rider ju även på onsdag så jag får inte vara så långsam hos henne så att jag hinner!
 
// Carro <3
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: