Pause?

JAG LEVER!!
 
Gud va kul att ha tid och blogga igen, har haft sååååå fullt upp och min hjärna har gått på högvarv,  jag har liksom gjort saker HELA tiden. Tråkigt att inte kunna blogga för statistiken rasar och det är så mina tidigare bloggar har bytts ut. Kanskeärdaxigen... Känner att jag verkligen behöver en omstart men det får ske EFTER  jag har skrivit klart det  förbaskat långa inlägget om mina underbara dagar med Ronjis + måndag och den dagens hoppträning för Carina. Idag vet ni ju vad som händer, eller? Tisdagar är ju min pluggdag! Även i inlägget som är under konstruktion avslöjar månadens happening, något som jag har sett fram emot och plannerat för i lite mer än 1 vecka!
 
Aja, nu får det vara nog för idag och vi ses imon med en massa härlig update, right?
 
Loveyah! / C
 
 
Istället för en bild bjuder jag på denna gamla men grymma låten såm dunkar i mina hörlurar/högtalare 24-7 ^^
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: