Onsdagens ridning!

Pga. att Silvia var halt, att silvias ryttare inte ville ha Makita och fick Ksper istället så hade jag inte Kasper i onsdags, utan jag fick Makita. Jag har haft henne 1 gång tidigare, men då med dressyrsadel och hennes martingal. Då var hon stel och jobbig. Igår gick hon på tygeln direkt när jag hade börjat arbeta henne och håll den fina formen under nästan hela passet. Vi hade hoppning och först var det i ström och då gick hon som en klocka. Sedan gjorde vi det 1 och 1, då tänkte jag inte på formen så mkt utan på att ha en jämn takt och att ta så bra vägar som möjligt. 
 
När jag hade henne sist var hon bara wierd och jobbig (HON SERIÖST TUGGADE PÅ SIN MARTINGAL) medans nu var hon helt klockren, stor utvekling? JA!
 
 
Jasemine på Makita, hsätens dag 1/5 2012! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: