Min 7 andra armar har försvunnit...

Oohhh gaasshh, jag har verkligen varit busy denna helgen, varit hos Ronja varje dag, varit på middag hos 2 olika familjer (lördag och söndag), sett biofilmen Skyfall samt tävlat och såklart pluggat en massa. Detta har jag hunnit med på en hel helg. lade seriöst mig död i sängen på kvällen. Ochnellieberntssonklagarpåatthonharmkt....  
 
Men tävlinge gick iallafal grymt bra, är så stolt över min lilla Ronjis. Hon var så fin igår, lite seg när jag red fram men när jag väl kom in på banan så blev hon sjukt pigg och flög över alla hinder som om det vore värsta OS finalen eller nåt sådant. Sedan fick jag även en rosett, rosa/lila och vit blev det och nu hänger den inknökad bland mina andra 12 rosetter. 
 
Hoppning igår, hoppning idag. Fast idag kör vi bara träning för Carina och Silvia är fortfarande halt så jag skall ha Smilla. Funnnyyy <3
 
 
Nu sticker jag till skolan, bYe bitches ^^
 
 
Bild från instagram... <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: