Var på..

Stranden igår med bästa Clara, det var supermysigt!! Vi badade och solande samt fikade. Det var värkligen en perfekt stranddag, det båset lite lätt, bar 20+ grader och vattnet var perfekt! Sånna dagar vill jag ha mer av!

Sen på kvällen så hade vi gäster, och kollade på eutovision såklart! Grattis till Loreen som vann hela skiten med sig grymma euphoria, och grattis till mig som såg hela och sedan var tvungen att väckas kl 7.45 idag. Blähä!❤
Jag var tvungen att väckas så hör tidigt för att jag är funktionär på en dressyrtävling här på BRK. Jag sitter och hissar upp protokollen till skretetiatet och smsar med Världens finaste Hedvig också!

Bye!

Jag och teddy

Jag och bollen

Hedvig och Kasper :)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: