Potatisen här!

Hellu!
Det har varit en galen dag så har lagt bloggen i ungefär 10:onde hand idag, men det gör inget. Right?

Men iallafall så har det varit hästens dag i stallet. Det är en askul dag som US arrangerar där det är maskeradridning för de små och för oss duktigare så är det duellhoppning. I år var det också Cadrill för "mittenelevena" för att hylla SVRF (som jag inte riktigt vet vad det står för) som fyller 100 år.

Jag var med i duellhoppningen för andra året. Förrförra året hade jag lilla mini Figaro och förra året kunde jag inte vara med. I år hade jag mega bollen. Jag mötte Jasemine och Makita i första duellen och åkte ut med en gång, hehe. Men alla som jag kände sa att jag var först. Men skit i det. Jag hade iallafall kul!

Glad första maj på er! Kraaam:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: