Heeeej :)

Varit en sådär dag i skolan, Inge kul att berätta om.... ELLER JO!! Jag och högstadiet har bara 3 dagar kvar där man skall ha vanliga lektioner:) Först nästa vecka har vi vanligt måndag tisdag, sen på onsdag är det operationdagsverke. Torsdag är det vanligt och på fredag är det "aktivitetsdag" där man typ är en grupp med elever från klass 1 till klass 9 och gör sammarbetsövningar. Veckan därpå är det ju nationaldageb på onsdagen och resten av veckan har vi elevensval! Sen på måndagen efter det så är det högstadiets dag då högstadiet cyklar iväg och gör en massa aktiviteter. På tisadagen är det städning!;)

Idag har jag iallafall hoppat studsmatta, badat i havet och gått i skolan! När jag hoppade studsmatta så hade jag på HÖG musik och hoppade runt med en filt knuten runt halsen som superman, MYS<3

Imorgon skall ja va med Clara ( http://topelite.blogg.se ) och kanske åka in till Liseberg. Första gången i år! Men jag kommer ALDRIG åka atmos fear, höjdskräcken, uppskjutet och kanonen. Det är bara för att jag har höjdskräck och för att jag inte tycker kanonen e rolig. Mina favoriter är spinrock, kolerado, flumride (gillar att bli blöt....) och uppsvinget. Kommer antagligen åka dessa typ 1 000 000 gånger! Och såklart skall man ju käka sockervadd:)

Glömde säga att det inte går Att kommentera, skall fixa det imon med datan ( bloggar via iPaden nu :-) )

Vi ses ;)


Bjuder på en fin bild på mig och Teddy<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: