Vår känslorna.....

image description

... Har börjat strömma in!! Tänk dig den älskade känslan att gå i Converse, skinnjacka och tycka att det är varmt!! Att rida kl 18.00 ute i padocken är big VÅRKÄNSLA NO 1. När ridlektionen går SUPERMEGAULTRA grymmt så är det lixom my day. Jag fick bebisen Smilla (som jag då red) på tygeln tre gånger, hon var lugn och avspänd och hade en supermysig trav!
Hon galopperade inte på i hörnen som hon brukar göra, hon bockade inte, hon skenade inte iväg när det kom mopeder, gamla bilar eller rostiga cyklar, hon GICK FÖR FASIKEN PÅ TYGELN MED LILLA MIG!!!

Jag är uppöveröronen stolt, fick också den finaste pållen! Hon är verkligen super mysig, många andra tycker att hon är studsig, hemsk och läskig! Det är verkligen inte MIN Smilla, det är en läskig demon som hon/han har hittat på om henne.

Skall sova nu!<3

Kraam!:)

Postat av: Nicki

Gryyyymt Carro<3

2012-03-14, 21:53:46 - URL: http://i
Postat av: Carro

Vilken ridskola rider du på??? Eller har du egen häst???

2012-03-16, 23:04:02 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: