Shoo♥



Heej fina!
 
Startade med ett hjärta, jag älskar hjärtan.
När jag bloggar så kan mina inlägg bli helt fyllda med dom!
De förgyller min vardag!

^ Lite onöndig fakta ^


Idag är det min favoritdag, noot!
Eller iallafall inte denna måndag, annars älskar jag faktiskt måndagar och fredagar såklart!
Idag/Nu skall jag på utvecklingssamtal, så därför inte rida.
I skolan var jag lite halft dämpad, menmen, det är ju bara en gång i terminen...

Idag skulle jag egentligen ridit dressyr med Smilla bebiisen! Hahaha sen är det bara hoppning med henne, först onsdag markarbete, sen måndag markarbete, sen onsdag hoppning, sen måndag hoppning och tillsist onsdag dressyr!

HIHI det blir la bra!

Och så avslutar jag med att säga att jag ÄLSKAR er, tänk att NI bryr er om mitt liv!!♥♥♥♥♥



KRAAAAAM♥♥♥♥♥♥♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: