Ny dag, Nya tag!!

Go morgon el bloggo!
Gick o la mig kl 11 igår, sov till halv 9 - 9.
Sov superbra!!
Nät jag vaknade så rensades mina mobilbilder (det var över 1000 st!!) och nu har jag bara typ 500 kvar. * stolt chey :)
Idag skall Hedvig och jag till Börjes Tingsryd och köpa lite nödvändigt, sen skall vi till kungsmässan och jag skall kanske köpa en skinnjacka (Kenza style!) på HM eller Gina tricot. bilder kommer såklart!
I eftermiddag skall vi tvätta den lilla pållen Jane eftersom vi båda skall tävla henne imorgon:) TAGGA!!!!
Igår kom pappa hem med ett par SVEA skor:D men de var för små så vi skall byta dom imorgon!
Nu skall jag gå ut med min lilla buse till kanin och kanske ta lite bilder på honom och lite order stuff till bloggen!

Kraaaam

Ps. Grymmast statistik igår <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: