Last time today.....


NEJ INTE FÖR BLOGGEN, UTAN DET VAR SISTA DANSGÅNGEN FÖR DENNA TERMINEN!!


Jag skall ju såklart inte vara med på uppvisningen efetrsom att jag är i sälen !!!
Men asså jag bryr mig inte så mycket faktiskt för att jag har tränat på dansen 100 000 000 (100 miljoner) gånger, det spelar ingen roll för mig om jag dansar för 100 pers eller 3 pers. 

Dansen och skolan idag gick iallafall bra, inget speciellt som hände faktiskt....

IMORGON ÄR DET RIDNING, Markarbete/Hoppning på Smillson eller Pluto, spelar ingen riltigt stor roll vem jag får, Smilla är ju favvoHÄSTEN och Pluto favvoPONNYN. 


Nu börjar iallafall mitt favvoprogram Lyckan i LA (hahah jag ÄLSKAR vekligen som mamma säger SKITPROGRAM)♥

Kraam♥♥♥

Postat av: Charlotta

Skitprogram äger!!

2012-03-27, 21:51:46 -
Postat av: Anonym

Nu har jag utsett vinnaren av "Finn ett fel" tävlingen, se om det var du som vann och får ta del av mina 500 läsare?! :D Allt bra förresten?

http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-03-28, 19:02:39 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: