Det finns inget som kan stoppa mig, INGET!

Cha cha bloggen!
idag har jag typ asså ehh shooppatt med elsklingen och jag köpte en eeee juicy koffta, ett iphone skal och är kommer några sexiga bilder på oss
pusspuss<3

^
typiskt fjortis inlägg, herregud vad jag hatar fjortisar!
Om man läser en blogg så fastanar man för olika saker, men mest för hur välskriven den är eller om bloggaren har ett enormt spännande/coolt liv (enligt vissa).
Som tillexempel Juliahofsweden son har förlorat hennes syster i en bilcrash, hennes pappa som söp sig så full att han bara dog och hennes mamma som dog i cancer. Hon har klarat sig igenom detta är är en sjukt stark chey.
Eller kanske läser man NellieBerntsson.se, hon har två egna tävligs ponnyer som hon tävlar hoppning på MSV och SM nivå och har även en "underbar" pojkvän (HON ÄR BARA 12/11 ÅR!).
Eller Kissies.se, sveriges största FJORTIS som även kan ge svenska tjejer självförtroende genom att bara köpa typ löshår (och ruinera sina föräldrar), MEN JAG LÄSER INTE HENNES BLOGG, JAG HAR FÅTT MITT SJÄLVFÖRTROENDE GENOM PEPP FRÅN MINA BABES!
DON'T TAKE ALL THE SHIT BABE!!!
Puss
Postat av: Charlotta

Heja Carro!

2012-03-10, 09:30:49 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: