Dagen med bästa Hedvig o Lisa❤❤❤

Hejsansvejsan i lingonskogen!!!❤❤❤
Idag på so lektionen var hela klassen på kungsmässan och intevjuvade butiker, min grupp hade Nilson Shoes!!:) efter intevjuven så fick man vara kvar på kungsmässan, mamma kom o hämtade mig och Isac och jag åkte och köpte stövelsaker (visar sen❤). Sen drog jag till stallet och mötte Hedvig hos hennes medryttarhäst Lisa. Vi borstade henne och sen sadlade vi. Hedvig red och jag gick bredvid. Vi red runt i parken och lite på väg till årekärr. Vi var ute i ungefär en timme. Jag tog även lite bilder som kommer ut i nästa inlägg❤❤

B
L
O
G
G
A
R

M
E
R

S
E
N

Kraam:)

Postat av: Frida

SV: Kul att du är med! Men du sa att du hade bloggat om tävlingen? :)

2012-03-24, 16:46:27 - URL: http://fridaannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: