58,51% och 158 poäng......

Var Det jag fick på dressyrtävlingen, jag är grymt stolt för jag trodde att jag skulle få typ 20% och 50 poäng. Jane var helskum typ, hon var pigg i framridingen men ändå lat och sen när vi väl kom in på banan så skenade hon iväg innan jag ens passerat domarna. Så jag fick skritta in igen och domarna gav mig några tips medans Astrid och Dunder skrittade ner och ställde sig vid domarnåset så hon skulle känna sig säkrare. Men hon var spänd ungefär halva programmet. Jag som NÄSTAN kunde programmet red såklart fel så jag fick minus 2 poäng men det gjorde inget, jag var stolt ändå! :D
Mamma och pappa filmade mig så det kommer upp ikväll, håll koll!
Nu sitter jag i bilen på väg till stan för shopping och farmor + pizza

❤K❤R❤A❤M❤


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: