Nu taggat vi om till sommarlov!


Nu är skolåret slut, FYF*N VAD SKÖNT MÅSTE JAG FAKTISKT SÄGA!

När jag började sexan var livet en pest, nya klassrum med nummer, skåp och att hålla koll på tiden själv på rasten. Mycket att hålla reda på!

Men efter några månader så kom man i tid till RÄTT klassrum med Rätt grejer i famnen.

Detta har hänt under året:

AUGUSTI: Började 6:an, började även rida på torsdagar. Red Smilla för första gången<3

SEPTEMBER: Blev medryttare på B-ponnyn King Kong, Lillebrorsan fick en bättre iPhone än mig på sin födelsedag

OKTOBER: Rider King Kong med Ellis i gång i veckan ungefär

NOVEMBER: Livet rullar på....

DECEMBER: Julförberedelser till 1000

JANUARI: Jag fyller tonåring, får en iPhone 4s

FEBRARI: Bloggen skapades

MARS: Mamma fyller år, packar till Sälen och sticker dit dom sista dagarna :)

APRIL: Teddy fyller 3, är i Sälen :)

MAJ: Går i skolan, LÄNGTAR TILL SOMMARLOV!

JUNI: SOMMARLOV FÖRF*N 

Bara för att jag är supermega glad just nu så bjuder jag på ett bildbomb inlägg kl 21.00 ikväll!