Min helg på Marstrand!

Hello everybuddy!
*Ni petisar som ser att jag har stavat everybody fel här ovan kan lugna er, det var meningen :)

Som ni vet så har jag varit på Marstrand med Hanna-Ebba och hennes pappa på deras sommarställe där i helgen.

Vädret på Marstrand är nästan alltid fint! I Fredags så badade vi och var med tvillingarna Alex och Melvin, eller aa, det gjorde vi typ hela helgen! Lägenheten som dom bor i ligger på koön, alltså typ där färjan avgår till själva Marstrandsön. Så för att komma dit (till Marstrandsön) så måste man antingen simma (vilket jag INTE föredrar) eller ta färjan som går ungefär vart 15onde minut.
På marstrand så finns det en tradition varje år som är såkallad "sillens helg" där man köper ett sillpass och så gårman runt på många olika restauranger och testar deras sill, sedan på den sista dagen är det prisutdelning för den bästa sillen! Denna helgen var det sillens helg och det var MKT folk där och testade! Vi såg tyvärr inte prisutdelningen men jag hoppas på "arnell på kajen" har vunnit!


EN NY HEADER KOMMER INOM KORT, SKALL BARA BLI KLAR...... <3

SEE YAH :)

Postat av: Nicki

Spännande med ny header!!!!!

2012-06-04, 13:24:19 - URL: http://i

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: