BElive in YOUrsefl ☮♔☮♔☮♔☮♔

 Jäklar vad najs det är att vara jag, har alla möjligheter. Nä, inte alla möjligheter, men vissa! Jag lever iallfall, har mat över dagen, hela och föräldar med arbete, en fin MacBook air och en iPhone 4s. 
 
 
I hela världen finns det så sjukt osjälvsäkra människor som bara har komplex, visst har alla komplex men då menar jag 100tals komplex, t.ex. att väg unde 40 kg osv. MEN HALLÅ, DU DÖR JU OM DU ÄR FULLVUXEN OCH VÄGER SÅ JÄDRA LITE. Men dom fatta inte det,dom fattar inte att det finns människor som älskar dem ändå.
Man skall ta fran de bra sidorna med en själv, som vad man är bra . till exempel.
 
JAG ÄR BRA PÅ:
 
Att rida, matte eller allt inom skolan iprincip, lite sådär på att måla, att planera och att hitta på saker!
 
Men det är många som istället tänker på det dom är dåliga på. Jag skall inte ens skriva vad jag är dålig på för jag vet det och det räcker. Jag vill inte ändra på det och jag mår bra om det är såhär!
     Vissa saker är man inte bra på och man vill inte vara bra på dom heller. 
 
Försök att tänka på det bästa med dig, e det som gör just dig speciell. För alla är ju speciella?!
 
Det gör mig galen när folk säger; ooohh. jag är så ful, fet och äcklig. Spola ner dessa människor i en toalett tack! Alla människor som är självsäkra och stöttande är bra att ha! Det är ett målför alla egentligen, man borde inte ha målet att väga 39 kg, utan att acceptera den man är! Sluta använda 100 lager smink för att dölja ett litet födelsemärke eller få större ögon så att du ser ut som en docka!
 
Tumblr_lnsa1i9fus1qg1rcgo1_500_large
'Tumblr_lxe1ram3vd1qfm4v0o1_500_large
 
 
 
 
Postat av: Nicki

Hur lägger jag ut detta fantastiska på bloggen???? Putte = BÄST

2012-06-29, 09:45:18 -
Postat av: Anonym

Du är bara bäst! Kram Cicki

2012-07-01, 21:39:37 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: