Smile :)

1. Tre namn jag lyssnar till: Carolina, Carro och Putte

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är duktig på att rida, snäll och ENVIS

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: När jag blir sur/arg (vilket inte är så ofta) så slänger jag kuddar omkring mig

94. Detta är jag rädd för: inte så mycket...

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Något att göra, vatten och mat

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Gå en dag utan att lyssna på musik, döda hehe.. och se på när någon blir slagen.

7. Detta tycker jag om att göra: Rida, vara i stallet, sova, dricka vatten, blogga, bada i havet, va på Sjöis!

8. Detta vill jag göra just nu: Få en egen häst, vakna upp med ett horsespot kontrakt, ett kingsland kontrakt och en superstor blogg! 

9. Bästa känslan: Lycka, 

10. Värsta känslan: Svek 

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Omtänksam, Snäll, Rolig, Älskar mig för den jag är och inte för hur jag ser ut, inte är otrogen.

12. Är jag kär just nu? Nej

13. Jag vill gifta mig: När jag blir äldre

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Ha en walk in closet, möta mannen i mitt liv, pierca mig i naveln, ha en takvåning i new york

15. Min käraste ägodel: Min familj, kanin, mobil, VÄNNER, dator.

16. Något jag vill ha i present: Smink, kläder (i MIN stil), en häst, att få pierca mig osv....

17. Detta har jag på mig just nu: Trosor och en stor tshirt + morgonrock

18. Favoritkläder: Virkad tröja/linne blus och korta slitna shorts/dipdye shorts (kan lägga upp bild sen idag)

19. Favoritdjur: Kanin och häst

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Pop, House och RnB

21. Favoritlåt just nu: Turn up the love - Far east movement feat. Cover Drive och Whistle - Flo Rida

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligast; Matte, hemkunskap, tråkigast; Biologi, lektionerna är typ att skriva av vad läraren skriver på tavlan.
 

23. Stjärntecken: Stenbock
 

24. En bok jag älskar: Linas kvällsbok, Gossip girl 

25. En film jag älskar:  Många... ;)

26. Tv-program jag gillar: Svampbob <3

27. Favoritdoft: Sommar

28. Detta äter jag gärna: Jordgubbar, GODIS

29. Dricker helst: Vatten, eller orangina 

30. Favoritgodis: Beror på vad jag är sugen på

31. Hit vill jag gärna åka på semester: New York, London. Bra shoppingstäder!

32. Färg på mina ögon: Grön

33. Min längd: 168

34. Jag tror på: Mig själv :)

35. Jag spelar: Jag rider och har gjort det i 8 år, dansar även :)

36. Person jag beundrar: Mamma, Roffe

37. Så här bor jag: I en villa med min mamma, pappa, lillebror och kanin

38. ??: huh?

39. Det här tänder mig: 6pack, och killar som vågar vara sig själva 

40. Det här gör mig avtänd: Illaluktande, ölmage, ful

41. Favoritfärg: Blå, röd, vit och rosa

42. Favoritcitat: Många

43. En hemlighet jag vet: Skriver jag inte här.. 

44. Bästa present jag fått: Min kanin, min familj, att få leva, iPhone, Macbook air.

45. Senast köpta skiva: Vet inte, längesen jag köpte en skiva

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Ögonen, tänderna, magen :)

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Låren

48. Udda förmåga/egenskap: Ingen aning..?? Men typ, jag har en bra hörsel när det inte behövs och när det behövs suger den.. :0

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En tiger

50. Vad lyssnar du på just nu?: Inget, min lillebros tjat? :P

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?:  Har sovit, ska in till stan med Hedvig<3<3

52. Var är dina föräldrar födda?: Mamma, Kristianstad i skåne, Pappa Göteborg

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: GIMP

54. Vilken är din favoritrestaurang? Lammet och Grisen i sälen :)) 

55. När badade du i en pool senast?: Förra året, i min kusins pool

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Ja

57. Hur många barn vill du ha?: 1-2 st

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Deppig, rock, death metal

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: politik? inget jag är inte 18 än.. -_-

60. Vad har du för TV-kanaler?: Många

61. Har du åkt moped någon gång?: Ja 

62. Har du busringt någon gång?: Såklart!

63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej, jag har inte ens nåt körkort än

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Nej!

66. Har du en egen trädgård? Ja

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Mulle <3

68. Kan du alla orden i nationalsången?: Hahaha.. nja, inte direkt

69. Badkar eller duschkabin? BADA!!!!! Mysigare helt klart, + att man inte behöver stå upp (latmask här....)

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Vet inte.. Många ;)

71. Favoritpizza?: Salami och pesto

72. Chips eller popcorn?: Popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du?: Använder inte läppstift, men om jag gör så är det rosa/hudfärg

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Ehm, what?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej.. 

76. Apelsin- eller äppeljuice?: Båda

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Familjen igår, jag åt wallenbergare

78. Favoritchoklad?: Marabou!

79. När röstade du senast?: Rösta på vad? hahah...

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: Igår

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Nepp

82. Är du bra på matlagning? Aaa

83. Klarar du att tanka själv?: Ja, det tror jag??

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Nej

85. Pepsi eller Coca Cola?: Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Nej, jag jobbar inte..

87. Vad var det senaste du handlade?: Storhandlade med mamma

88. Har du kräkts offentligt? nej, bara på toaletten

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Båda, haha... ;)

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Mmh 

91. Har du ringt något betalnummer?: Japp

92. Kan man vara vän med sitt ex?: Självklart

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: morfar

94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Ja

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Ja du! Det kan man undra??

96. Vad har du i din väska?: Mobil, nycklar, mm.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Kollar tv

98. Vad är du tacksam för idag?: Hmm.. ja, du?? ... Jag vet faktiskt inte?

99. Var hittade du den här listan?: På en annan blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: Alla som vill! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: