♔ Grattis min finaste ♔

 
Hedvig Norlén, min ängel<3
 
 
 
Nu fyller du tonåring, nu har du lämnat barnstadiet. Nu kan vi gå runt på stan och låta alla andra låta oss överglänsa dem med vår coolhet.
Du skall verkligen veta att du är den undarbaraste, bästa, sötaste, roligaste, smartaste, snyggaste, sexigaste (haha ;)) ), snällsate, mest älskvärdaste vännen man kan ha och jag vet att jag inte kommer få någon bättre. Jag elskar dig till 100% och du gör mig fulländad. Om jag mister dig kommer jag krossas och aldrig bli hel igen.
Tillsammans är vi 1, dom bästa i hela världen och ingen, absolut ingen kan slå oss när det är vi två. Det är du och jag föralltid<3 Jag vill bara bygga en raket där vitvå får plats och flyga till en annan planet där vi slipper alla wanna bees, störda människor och fjortisar mm. Där vi får bestämma, men det är ju klart. Då åker vi ifrån hästarna, du och Lisa är perfekta för vanrandra, du får inte lämna henne. Ni pasar som handen i handsken, som hästskon på hoven, som ränderna på tigern, som visarna på klockan, som one innan direction. 
 
Jag älskar dig. I love you. Ek i lief vir jou. Jeg elsker dig. Rakastan sinua. Je´t amie. Mwen renmen ou. Jeg elsker deg. Volim te. Te amo. Ich liebe dich.
 
DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA VÄN OCH JAG KOMMER ALDRIG ATT SVIKA DIG!
 
PUSS FRÅN DIN CARRO<3
 
 
Postat av: Hedvig

Det där gick rakt in i hjärtat❤ guuuud vad jag älskar dig! Ett sånt vackert inlägg har jag nog aldrig sätt, aldrig. Och det var till mig. Du är helt obeskrivligt söt, snygg, snäll och ödmjuk. Ingen annan är som du, du är du och du är speciell. Utan dig är jag inget! Man kan alltid lita på dig, du äger på allt du gör glöm inte det, jag finns alltid här för dig, vi äääägggeeerrr!!<3<3❤❤❤❤❤❤att kunna säga älskar dig på 12 språk, WOW!!!love you. Längtar efter dig trots att vi nyss sågs. Förvänta dig en stoor bamsekram på måndag, min älskade besti!❤

2012-07-21, 19:34:22 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: