Je regardvadå?

image description

*arkivet

Je regardvadå? asså herregud! jag går i sexan och min franskalärare vill att vi skall lära oss böja verb när vi typ bara kan fråga vad det kostar, säga hej och hur mår du? på franska.
Men aja, JAG kan det nu iallafall :)

Dah day today har varit najs, hade ok lektioner och maten idag var OKEJ!
Jag gillar typ inte skolmaten så ofta och idag gillade jag faktiskt den.

^Checka bilden^ Visst är den awesööme? Vill att alla skall vara så


Dagens DISS:
jag har ont i foten
kunde inte följa me världens bästa clara (www.topelite.blogg.se) till hennes medryttarhäst noppe

Dagens HISS:
SKOLMATEN

Har 3 inlägg på gång så håll utkik!


PS: anmäl dig till tävligen!!! http://justcarro.blogg.se/2012/february/intevjuv.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: