4 stycken ❤ 1000 mm


Haha OMG idag på ridningen var det 4 grymma grejor!!!
*1 Bästa hästen (Dunder❤)
*2 Markarbete (Typ hoppning witch I love )
*3 vi var fyra stycken (och jag kände alla)
*4 VI FICK HOPPA 1M!!!!

Dagen med stort D var det idag, Lovet med stort L, Året med stort Å 2012 skall bli mitt år, bara mitt
SHit!!! på markarbetet brukar vi få hoppa typ 50 - 60 cm men idag fick vi hoppa 1 m!! Mohaha alla som var borta  fick inte den fina upplevelsen när man svävade över hindrena med den fina pållen Dunder.
Tänk dig känslan blandad av kärlek glädje och lite kittlande i magen när du flyger över hindrena!!
❤ Big love for that ❤
Iallafall så var det såklart askul på Universeum oxå, men tyvärr så var det mycket folk

Nu skall jag fixa designen❤


Postat av: tilde

Jättefin blogg, jag älskar bakgrunden!! :D

2012-02-16, 06:59:36 - URL: http://tilleflicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allt bra idag då? =)

2012-02-16, 13:16:07 - URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: