Tältnissar!

Tjoo babes!

Vet ni att jag inte sover hemma inatt? Jag är just nu hos Hanna Ebba , eller typ. Vi tältar i hennes trädgård! :)
It's awesome, right?! Vi kommer ha det super, och inte somna sent. Jippie, hördes mammas glädjerop ända hit! ❤ jag är och Hanna Ebba har förberett hela dagen (nästan...). Denna dag får 9/10 smultron av moi, glömde nycklarna hem imorse innan min bror stack hemifrån så vi var utlåsta ända fram till kl 16.30. Men det löste sig bra. Lunch åt vi här, nyckeln till förrådet satt i så badkläder (utan handduk) fanns där. Det gjorde även vattenspridaren som vi dansade i på eftermiddagen.

Så jag har haft det nästan helt awesome. Imorgon ska jag fixa naglar till skolstarten så att dom är snygga. Även kolla vädret, försöka kläcka en ide på en grym outfit osv.
Om 4 dagar börjar jag 7:an. Helt insane!!!!
Aja, ska inte trötta ut er.
Håll utkik imon, då kommer Deepshit!

Bajbaj!❤ :D

Postat av: Angelica

Vi börjar närma oss finalplatsen och det vore så otroligt snällt om du ville ge oss fem stjärnor https://apps.facebook.com/fritidsresor-sommar/entry/3141


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: