Skåneland

Ska egentligen bara säga godnatt, men jag kan väl berätta kort om dagen!
Shoppade lite, köpte en stopper till min iPhone, tjatade på mamma om en JW hjälm, köpte även en svart festklänning och lite mojs till skolstarten! Stack sedan till standen och badade i östersjön, stackars er som
Lever på östsidan. DET ÄR JU SVINKALLT I VATTNET!Dagen avslutades med middag och OS, chill dag? Svar JA! Bu och bä, visar ALLT jag köpte igår och idag IMORGON, då jag är hemma :-)

Inte så mycket mer att säga, längtar till 1000 till ridningen börjar. Vill känna känslan att sitta till häst regelbundet snart <3 Skulle hjälpt till att rida tillbax hästarna från betet imorgon, men då är jag ju i Skåne! Buhu. Iallfall, GODNATT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: