I don't care, I LOVE IT!

Hejsanhoppsan!
 
Nu är jag nog tillbaka, om inte blogg.se krånglar. Det är verklugen hemskt för mig, jag kan typ inte skriva inlägg, kolla statistik eller något, BUHU!! Men ska fixa så att det kommer tidsinställda so jag gör när det funkar, och när jag har inspiration! ;) 

Slut på bajs, jag har haft en grym dag! Jag och värdens bästa Hanna-Ebba har varit på standen och badat. Sen så stack vi hem till mig och gjorde sylt på egenplockade bär och var allmänt flummiga ^^ Haha, vilket liv vi har...
 
Vi har även kollat på sjöishästar då vi vill hyra nästa år, Parma, Charizard eller Free :) Tre superfina hästar, men vi kansek ändrar oss till hösten 2013 <3 
 
HÄR ÄR DOM!
 
Parma
 
Charizard
 
 
Free
 
 
 
Kraaaamiiis
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: