Hemma och chillar :))

Heeeeeeejj världen, jag lever!
 

Hemma från Italien, pappa har inte laddat upp bilder till hårddisken än så bilder från Italien kommer inom kort..
 
Igår så var det triiist fram till kvällen då jag äntligen fick träffa Hanna Ebba som var på middag i billda (hon är hos sin pappa på marstarnd), vi har inte setts på typ 6 veckor (fattar inte hur jag har överlevt......),vi gick till örsviken och badade :O och sedan hem till mig och hoppade studsmatta fram till 23.00.
 
Idag kollade jag först lite på OS i hoppning och sedan kom Clara, vi tittade och sedan drog ner till stranden och solade i kylan, blev nästan blekare !!!
 
 
 
Håller på och fixar med en ny design, är TRÖTT på den gamla skiten jag har nu!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: