Gytten morgen!

Först och främst, grattis till alla hyrare som skall hämta häst från sjöis idag. Hoppas att hästarna sköter sig finfint!
 

Idag är det en stor dag för hyrarna, dom sk få egen häst!
 
Jag änskar att jag också fick göra det i år! Buhu, jag får vänta något år till ;( 
 
 
 
 
Men skit i det nu, jag är glad iallafall!!!!!!! Idag ska jga inte göra så mkt, mest vara hemma tror jag! Kanske fixa med bloggen? Vem vet;) 
 
nu ska jag ialafall sluta skriva och kolla film, kramizz!
 
 
Två sjöisbrudar!
Postat av: Kajsa

Vad gör man om man hyr häst hos sjöis? Och hur mkt kostar de?

Svar: Man hämtar den idag och har den hos sig själv som en egen häst tills maj nsäat år. Det kostar 7500 för hela tiden! :)
Carro

2012-08-18, 11:15:26 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: