Godmorgon sunshines!

 
Idag lever jag i stallet med dom bästa av dom bästa! Et ska bli så sjukt kul att komma tillbaka efter sommarlovet. Jag bryr mig inte ifall det är barnläger eller inte, JAG ska till stallet! Har skanat det såååhäääär mycket! Särskilt alla rimmarna man bara går runt och är allmänt flummig och försöker vara supernormal! Eller när man skall rida och hästen inte vill stå still och krånglar närman hoppar upp! Och snart ska jag hyra häst från sjöis (nästa ev. nästnästa år) så får jag vara extra mycket i stallet nu! Såklart skall jag fortsätta rida på billdal när jag hyr, men bara 1 dag i veckan dåjag rider 3 dagar till (jag ska antagligen hyra med Hanna www.channas.blogg.se om vi kommer överens! jag vill ha en pigg glad sprallig ponny medans hon vill ha en snäll lugn fin förstahäst :0 ) 
 
 
Seee ya
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: