Godmorgon sunshines!

Yeeeasss, tisdag idag. Lång men ganska ok dag i skoan. Sen hem och göra lite läxa/fixa ny design...

Red ju somsagt igår och därav dålig blogging. Gruppen red ut i det fina vädret och bla. galopperade på slingan. Otto som brukar vara ganska"vaken" hoppade endaste bara till sen gång och det var ett pyttehopp! Men när vi hoppade de små stockarna ute så var han lite tittig på dom men det gick bra. Corona däremot stannade, så att Tyra flög av men det gick bra och hon stannade bara lite längre fram i ledet Corona. När vi kom tillbaka var det lite självständig ridning och jag jobbade honom korrekt på tygeln och han var hur fin som helst!! 
 
När jag kom hem så håller jag på at försöka fixa bilder till min header men skall se om Hanna-Ebba kan ta några bilder med min mobil så att designen kan vara klar idag! HOPPAS HOPPAS HOPPAS! Det ända jag kan säga om desigen är att den är ROOOOSA :)<3 Yäää, och den är i denna färgen:
 
#ffd5e8 color image#ffd5e8 color image#ffd5e8 color image#ffd5e8 color image
 
Snygg färg va?! Den heter #ffd5e8 och är en av mina favoritfärger!
 
PoK
Carro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: