Gårdagens awesomness!

Jag glömde blogga igår kväll för ja gjorde värkligen ALLT annat! Jag satte på lösnaglar, tog av lösnagalar, åt middag, red målade naglarna och gjorde en liten enkel design (naglar!) 
 
Men efter lunch var jag coh shoppade, jag köpte linande (fast helt klart snyggare) primeboots och en kalender till skolan som man fick designa själv! 
 
Den såg ut typ såhär;
 
bild från google!
 
Och skorna;
 
 
bild tagen med min mac book air
 

Här är den nageldesignen jag gjorde (egentligen skulle jah ha lösnaglar med dom var sååååååhäääär fula!)
 
 
Och sist men inte minst dagens outfit!
 
 
 
 
 
Baj Baj!
 
 
EDIT; när jag red så hade jag collin men det var bara från haagen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: