Me, myself and I

Heeej alla!! Lovade ju ett låååångt inlägg om bara miiiiiig så hör kmr det :)
Lilla jag föddes den 9:onde januari kl. 21.32 och fick Namnet Carolina Hanna Sjöberg. När jag var liten så var jag såhäääääär jvla galen, smet alltid, gömde mig i klädaffärer och allt sånt. Haha jag var en galning redan som liten, men jag var också rysligt smart. När gav skulle sova så låga jag och sjöng för migsjälv, nu ligger jag och går igenom dressybanor, tänker på hur jag kan rida snäppet bättre eller hur jag kan bearbeta min sits till elitenivå.
Allt som går i mitt huvud är antingen bada i havet, skola eller hästar. Jaaa, bada i havet är bland det bästa jag vet, älskar att få en kallsup och yaada yada. Inte riktigt normal? Nepp, det har jag aldrig varit. När jag var liten så åt jag allt förutom mat, man lever ännu?! Kan man ha sån tur? Jag tror det eftersom att jag har haft det. Älskar livet som livet älskar mig, ellerhur? Mitt liv är nästaninpå perfekt, har en awesome familj, massa kompisarsom gillar mig för den jag är och så har jag Teddy och hästarna. Snart också en medryttarhät förhoppningsvis.
Fast nääe,det finns jue 1000tals regler här i världen, men gör som jag ; ta reglerna i dina egna händer men bryt dom inte utan tänj bara liite på dom.  Annars om man skulle vara en liten jobbigtperfekt unge, uuuusch vem skulle bara vilja få MVG, spela tennis och göra läxor hela dagarna, när mamma ropar- NU ÄR DET MAT!!!!, skulle du vilja svara -Ja mor, vi kommer. Nääe inte någon va? Inte gå o shoppa, inte gå på fester. Ussch, om jag skulle träffa någon sån människa skulle jag visa dom hur man lever livet till ända:) har kul, träffar människor, försöka ta sig in på 15 pr bior fastän man bara är 13. Haha sånt är roligt.
Och sen så finn det ju också helt underbara platser att vara på, i stallet eller varför inte med sin finaste vän vid strande och får en massa profilbilder på facebook. I stallet är det ju alltid människor, man har alltid något att göra. fota hästarna i hagen eller borsta favvohästen. Det finns alltid awesome bullar i cafeet som man kan köpa när man håller på att frysa ihjäl i stallet. Sedan kan man ta bussen hem och ta en varm skön dusch och sedan krypa ihop i soffan med en massa filtar och bara mysa. Sitta och lyssnar på Skrillex när man gör läxor eller äter kakor. Bara ta hand om en självpch inte bry sig om andra för en liten stund, fyfaan vad skönt det skulle vara. Bara stänga alla andra ute från ens liv i 2-3 timmar. OMG, detta skall jag höra oftaaaaa.
Men sen har ju alla människor krav, målsättningar och tråkiga saker att göra som alla normala människor, men inte jag för att jag är en potatis!!! Haha min humor asså!
Men jag har ju också målsättningar även om jag är en potatis, som t.ex så har jag satt kravet att klara ryttarmärke 3 nu om en vecka, och om det är som alla säger så är det supersvårt men jag tycker att det är värt att kämpa för.
Fast nääe, jag e nog inte en normal potatis, utan en galen och supergoo potatis, en som står för den jag är, en som har självförtroende så att det räcker och blir över, en som älskar och hatar, JAG är JAG, och det är jag nöjd med!
Alla som är involverade i mitt liv, jag älskar de flerstavig av er<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: