HejPåEr<3

image description

image description image description image descriptionimage description
*Arkivet

Heejsaan:)

Idag i skolan så hade vi valborgsfirande med sång dans och glass = vi högstadieelever sitter och kollar och sjunger lite. Ganska grymt va? Haha vi fick 30 min "rast" från SO:n, det låter la gött eller? <-- äkta gbgare<3

Haha, sen när jag kom hem så satt jag med min lilla kaninis och snackade med lillebrorsan och hans kompis, pckade till skåne och tog det lungt. Suttit och pillat med Hannas design, vilket inte resulterar så bra. HEHE.....  JAG MÅTE ÖVA:)  Men skall nog fixa en ny header när jag har fått en wonderful bild på mig så ni får nöja er med denna sålänge;) 

Jag vill verkligen önska HannadenBästa lycka till för att du skall provrida en lajten pålle imorgon, ÄLSKAR DAJ OCH DET VET DU<3 hoppas att det går bra och *** *** ***** ** **** **** *** *****<3
Haha, den som listar ut detta länkar jag i alla mina inlägg och skriver ett såhäääääääär långt inlägg om.


Igår så var jah hos Ronja (Hannas medryttahäst), Hon red även om det SPÖREGNADE och var kallt. VI löste det, Hanna red i Linneas padock och jag hade ett regntätt fleeceländtäcke. När vi skrittade av så red vi en sväng i skogen men det var för lerigt så vi vände om igen men då fick hanna ha sträckta tyglar på Ronjis för hon ville bara galoppera hem, haha lilla gumman dah<3 

Skriver ett lååångt inlägg om MOI, ja just bara MIG imorgon, see ya 2morrow:)

/ Carro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: